Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 29
Kapitola
Bar, Přemysl.
Propaganda. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 182–215.
Kapitola
Bar, Přemysl.
Předmluva. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 7–8.
Kapitola
Bar, Přemysl.
Seznam pramenů a literatury. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 293–318.
Kapitola
Bar, Přemysl.
Závěrečné shrnutí. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 216–220.
Kapitola
Bar, Přemysl.
Právo. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 140–181.
Kapitola
Bar, Přemysl.
Úvod. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 9–28.
Kapitola
Bar, Přemysl.
Příloha: Soupis textů. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 221–287.
Kapitola
Bar, Přemysl.
Jmenný a místní rejstřík. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 319–328.
Kapitola
Bar, Přemysl.
Diplomacie. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418).
2017, s. 29–139.
Kniha
Bar, Přemysl.
Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418). 2017
Článek
Paulík, Karel.
Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.
Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman.
O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.
Článek
Sedláčková, Jana.
Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.
Článek
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr.
Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 25–40.
Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona.
Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.
Článek
Majcík, Martin.
Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.
Článek
Harvánková, Klára.
O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.
Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina.
Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.
Článek
Juhaňák, Libor.
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 9–36.
Článek
Zdražilová, Zuzana.
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.
Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman.
Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.
Článek
Dopita, Miroslav, Poláchová Vašťatková, Jana.
Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 37–54.
Článek
Kamanová, Lenka.
Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 67–86.