Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 501

Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.

Článek
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.

Článek
Table des matières. Études romanes de Brno. 2022, roč. 43, č. 2, s. 3–4.

Článek
Špánková, Silvie. Rui Knopfli, nómada entre Sião e Babilónia. Études romanes de Brno. 2022, roč. 43, č. 2, s. 47–61.

Článek
Xavier, Lola Geraldes. O centro da periferia em Mulheres de cinza de Mia Couto. Études romanes de Brno. 2022, roč. 43, č. 2, s. 63–77.

Článek
Augusto, Sara. "Histórias de um céu movente" : movimentos entre centro e periferia na poesia de Carlos Morais José. Études romanes de Brno. 2022, roč. 43, č. 2, s. 79–98.

Článek
Batličková, Eva, Langer, Caroline Ivanski . Busca de um diálogo intercultural : literatura indígena no Brasil. Études romanes de Brno. 2022, roč. 43, č. 2, s. 99–114.

Článek
Castelo, Adelina, Coelho de Souza, José Peixoto, Morelo, Bruna. Ensino de pronúncia através de canções : análise de material didático à luz de um modelo orientador. Études romanes de Brno. 2022, roč. 43, č. 2, s. 165–192.

Článek
Ferreira, Tânia, Santos, Isabel, Carapinha, Conceição, Martins, Cristina, Pereira, Isabel, Rio‑Torto, Graça, Inverno, Liliana, Pereira, Rui, Ferreira, Carla, Sousa, Sara, Chapouto, Sandra. Construção do corpus "Produção Oral em Provas de Português L2" (POPL2). Études romanes de Brno. 2023, roč. 44, č. 1, s. 245–261.

Článek
Li, Xueqing, Gago, Dora Nunes. Receção de José Saramago na crítica académica chinesa. Études romanes de Brno. 2023, roč. 44, č. 1, s. 311–325.

Článek
Lõbus, Triin. La gramática se encuentra con la poética : una propuesta de explicación del imperfecto narrativo. Études romanes de Brno. 2023, roč. 44, č. 1, s. 327–347.

Článek
Études Romanes de Brno. Études romanes de Brno. 2023, roč. 44, č. 1, s. 432–433.

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. "Shame on you for letting me lecture you on life" : the gracioso character and his role as a mentor in Lope de Vega's drama : summary. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 209–211.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 3–4.

Článek
Tieben, Nicole. Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.

Článek
Malach, Josef, Vicherková, Dana, Barot, Tomáš. Locus of control analysed with regards to non-traditional tertiary students of education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 135–159.

Článek
Dotta, Leanete Thomas, Leite, Carlinda, Lopes, Amélia. Entering higher education after 30 : what can be learned from biographical narratives of non-traditional students. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 115–134.

Článek
Rozvadská, Katarína. Identity struggles of adult returners. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 183–199.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia. Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.

Článek
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 5–10.

Článek
Bron, Agnieszka, Thunborg, Camilla. Struggles in becoming employable : non-traditional student narratives of the transition from higher education to working life in Sweden. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 161–182.

Článek
Brücknerová, Karla, Rozvadská, Katarína, Knotová, Dana, Juhaňák, Libor, Rabušicová, Milada, Novotný, Petr. Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 93–114.