Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 41

Článek
Stöhrová, Pavla, Rosenfeld Cohen, Marie. Identifikace a interpretace materiálové, technologické a funkční podstaty muzejního sbírkového předmětu jako výchozí bod pro další muzejní činnost. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 39–46.

Článek
Eremeeva, Anna. Inkluze nevidomých a zrakově postižených návštěvníků do muzea. Zkušenosti muzeí Petrohradu. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 47–56.

Článek
Kudelová, Monika. Konstruktivistické přístupy v německé muzejní edukaci na příkladu dvou tzv. Nových průmyslových muzeí. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 24–38.

Článek
Šopák, Pavel. Muzea v Československu (1918–1938) – teorie a praxe. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 15–20.

Článek
Merglová Pánková, Lenka. Jan Koula a první historická a národopisná expozice Národního muzea. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 28–35.

Článek
Kirsch, Otakar, Tišliar, Pavol. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 2–3.

Článek
Šebek, František. Cesta českých muzejních institucí ke vzniku Svazu československých museí. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 21–27.

Článek
Dolák, Jan. Etické otázky v muzejní dokumentaci a prezentaci. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 17–23.

Článek
Šmejkalová, Martina, Chvál, Martin. Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 127–154.

Článek
Machovcová, Kateřina, Beláňová, Andrea, Kostelecká, Yvona, McCabe, Marta. Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 33–50.

Článek
Lorenzová, Jitka. Motivace studentů a absolventů ke studiu oboru sociální pedagogika – mezi osobním rozvojem a službou?. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 79–105.

Článek
Sedláček, Martin. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 5–8.

Článek
Khuri, Ziyad. Syndrom vyhoření u arabských učitelek v Izraeli ve vztahu k vybraným organizačním proměnným. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 179–200.

Článek
Majerčíková, Jana, Urbaniecová, Klára. Prestiž učitelství v mateřské škole optikou subjektivní percepce učitelek. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 51–77.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 3–4.

Článek
Smetáčková, Irena, Francová, Veronika. Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 9–32.

Článek
Obrovská, Jana, Tůma, František. Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 155–177.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 3–4.

Článek
Švaříček, Roman, Straková, Jana, Brom, Cyril, Greger, David, Hannemann, Tereza, Lukavský, Jiří. Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 9–41.

Článek
Knecht, Petr, Tůma, František. Citační etika v pedagogickém výzkumu : k vynucování citací a zakládání citačních kartelů. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 187–212.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava. Vztah akademické marnosti a výsledk žáků : různé mechanismy pro matematiku a čtenářskou gramotnost. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 43–67.

Článek
Halász, Gábor. Individuální inovační chování a charakteristika pracoviště : potenciál výzkumu inovací ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 103–129.

Článek
Šeďová, Klára. Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 5–8.