Rozšířené vyhledávání

Hledání v položce Studia paedagogica 2011, roč. 16. Pokud chcete hledat v celé databázi, použijte tento formulář.
Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 27

Článek
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 205–207.

Článek
Cesta ke kvalitě : autoevaluace školy. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 210.

Článek
Lojdová, Kateřina. Hodnoty v prostředí punkové subkultury. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 131–157.

Článek
Mazurkiewicz, Grzegorz, Walczak, Bartłomiej. Evaluace jako diskurz : komunikace a/versus kontrola v novém modelu školní inspekce v Polsku. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 109–129.

Článek
Pospíšilová, Radka. Role rodičů v domácí přípravě do školy. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 171–182.

Článek
Předplatné časopisu Studia pedagogica. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 208.

Článek
Viktorová, Ida. Mimořádné události v komunikaci rodiny a školy. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 27–47.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 5–8.

Článek
Výzva pro autory Studia paedagogica. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 209.

Článek
Ball, Stephen J., Pol, Milan, Švaříček, Roman. Pokus o teorii nepořádku : rozhovor se Stephenem J. Ballem. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 159–169.

Článek
Hloušková, Lenka. Podněty ke vzdělávání kariérových poradců z činnosti sítě pro inovaci kariérového poradenství v Evropě : zpráva. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 201–204.

Článek
Kánská, Martina. Profesní start absolventek studijního oboru sociální pedagogika a poradenství. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 183–194.

Článek
Šeďová, Klára. Fenomén zvaný škola : recenze knihy. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 195–199.

Článek
Brücknerová, Karla. Paleta hodnotících situací a hodnotících přístupů ve výtvarné výchově. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 49–73.

Článek
Smetáčková, Irena. Škola jako téma rozhovorů mezi dětmi a rodiči. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 9–26.

Článek
Švaříček, Roman. Funkce učitelských otázek ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 9–46.

Článek
Výzva pro autory. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 238.

Článek
Hackl, Bernd, Hummel, Sandra. Velikonoční prázdniny : co se lze ve škole naučit z řeči těla. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 137–159.

Článek
Předplatné časopisu Studia Paedagogica. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 239.

Článek
Makovská, Zuzana. Žákovské strategie při hledání odpovědí na otázky učitele. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 47–70.

Článek
Šeďová, Klára. Mocenské konstelace ve výukové komunikaci. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 89–118.

Článek
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman. Editorial. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 5–8.

Článek
Svatoš, Tomáš. Pedagogická interakce a komunikace pohledem kategoriálního systému. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 175–190.

Článek
Mareš, Jan. Jak neměřit ve třídě. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 231–237.

Článek
Vaďurová, Lucie. Genderově stereotypní vzorce chování v pedagogické komunikaci na druhém stupni základní školy. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 211–224.