Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 36

Článek
Paseka, Angelika, Rabušicová, Milada. Parental involvement: changes and challenges : editorial. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 5–10.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 3.

Článek
Ule, Mirjana, Živoder, Andreja. "Good" parenting : parental support in education as a factor in inequality. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 11–28.

Článek
Freires, Thiago, Pereira, Fátima. Parental and family involvement in schools : perceptions of young Brazilian and Portuguese people from underprivileged contexts. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 29–48.

Článek
Ali-Rweide, Tahani. Parental involvement in Palestine. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 49–71.

Článek
Kobakhidze, Magda Nutsa, Šťastný, Vít. Theoretical perspectives on the role of parents in shadow education. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 73–95.

Článek
Dombinskaya, Natalia. Ukrainian parents' engagement with Czech public schools : challenges and roles for parents. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 97–118.

Článek
Obsah čísla - Contents. Museologica Brunensia. 2023, roč. 12, č. 1, s. 1.

Článek
Tišliar, Pavol. The relationship between Slovak museums and heritage authorities in the 19th and early 20th centuries. Museologica Brunensia. 2023, roč. 12, č. 1, s. 2–15.

Článek
Wančová, Nina. Discover stories from the 20th century : interactive and multimedia exhibition evaluation. Museologica Brunensia. 2023, roč. 12, č. 1, s. 16–30.

Článek
Brůža, Oskar. Proceedings of the conference New Definition of the Museum: Its Pros and Cons : information and considerations. Museologica Brunensia. 2023, roč. 12, č. 1, s. 86–89.

Článek
Pravidla pro přispěvatele. Museologica Brunensia. 2023, roč. 12, č. 1, s. 90–91.

Článek
Obsah čísla - Contents. Museologica Brunensia. 2023, roč. 12, č. 2, s. 1.

Článek
Muravska, Svitlana, Hodovanska, Oksana. Organization of museums of western Ukraine after the full-scale invasion of the Russian Federation. Museologica Brunensia. 2023, roč. 12, č. 2, s. 12–19.

Článek
Pravidla pro přispěvatele. Museologica Brunensia. 2023, roč. 12, č. 2, s. 31–32.

Článek
Obsah - Content. Studia archaeologica Brunensia. 2023, roč. 28, č. 2, s. 3.

Článek
Mühlhans, Jörg, Pomberger, Beate Maria. Roman bells and Avar pellet bells cast in copper alloys : the materials' influence on acoustic and psychoacoustic. Studia archaeologica Brunensia. 2023, roč. 28, č. 2, s. 145–174.

Článek
Salač, Vladimír. Keltové a Germáni - teze a obrazy. Studia archaeologica Brunensia. 2023, roč. 28, č. 2, s. 175–196.

Článek
Juhaňák, Libor, Joksimović, Srećko, Ifenthaler, Dirk. Learning analytics to study and support self-regulated learning. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 5–8.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 1.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 4.

Článek
Borter, Natalie. Differential effects of additional formative assessments on student learning behaviors and outcomes. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 9–38.

Článek
Juhaňák, Libor, Brücknerová, Karla, Nekardová, Barbora, Zounek, Jiří. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 39–58.

Článek
Santos, Ricardo, Henriques, Roberto. Decoding student success in higher education : a comparative study on learning strategies of undergraduate and graduate students. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 59–87.