Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 28

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 3–4.

Článek
Hein, George E.. A democratic theory of museum education. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 2, s. 10–13.

Článek
Mrázová, Lenka, Drápala, Daniel. The role of the UNESCO Chair at the Masaryk University in the system of protection, preservation and presentation of cultural heritage. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 2, s. 65–71.

Článek
Mensch, Peter van. Museality at breakfast : the concept of museality in contemporary museological discourse. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 2, s. 14–19.

Článek
Dodd, Jocelyn. The socially purposeful museum. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 2, s. 28–32.

Článek
Mairesse, François. Museology at a crossroads. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 2, s. 4–9.

Článek
Jagošová, Lucie, Mrázová, Lenka. Tradition of museum pedagogy in the Czech Republic and the role of Brno museology in its development. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 2, s. 56–64.

Článek
Schwarz, Ulrich. Three principles of exhibition design. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 2, s. 74–79.

Článek
Walz, Markus. Theory and praxeology of museology: on the current ascendancy of special museologies in Germany. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 2, s. 20–27.

Článek
Kaulen, Maria, Chuvilova, Irina, Cherkaeva, Olga. Regional Museums in Russia: How to solve the accessibility problem? : museum network development strategy. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 1, s. 16–21.

Článek
Mensch, Peter van, Šuminas, Andrius, Gudinavičius, Arūnas. Lithuanian user perceptions of museum websites. Museologica Brunensia. 2015, roč. 4, č. 1, s. 4–7.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 171–173.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 3–4.

Článek
Dellen, Theo van. The Dutch lifelong learning scene: continuing unresolved issues and two alternative perspectives. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 9–32.

Článek
Oliveira, Gisela. Employability and learning transfer: what do students experience during their placements?. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 123–138.

Článek
Jarvis, Peter, Rabušicová, Milada, Nehyba, Jan. Adult learning as a lifelong concern: interview with Peter Jarvis. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 109–122.

Článek
Häbig, Julia. Cooperation between parents and schools from a student perspective. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 155–165.

Článek
Bilgin-Aksu, Mualla, Aksu, Türkan, Polat, Soner. School administrator self-esteem and its relationship to trust in teachers. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 33–51.

Článek
Holm, Claus, Martinsen, Anders. Mapping the relationship between higher education and sustainable development. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 71–84.

Článek
Novotný, Petr. Mind the gap: or better still, bridge it! : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 5–8.

Článek
Bergnell Karlsson, Anneli. "Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 139–153.