Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 26

Článek
Gallo, Carlos Monzó. A propósito del compuesto nominal griego θέσπις. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 129–143.

Článek
Cabrillana, Concepción. Sobre la naturaleza de las cualidades expresadas por el Predicativo con verbos estativos en latín. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 17–28.

Článek
Méndez Santos, María del Carmen. Estudios sobre la desmotivación del alumnado en el aprendizaje formal de lenguas extranjeras : estado de la cuestión. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 1, s. 99–122.

Článek
Gómez-Pablos, Beatriz. [Orden Osuna, Fernando de la; Juan Gil (ed.) La ocasión la pintan calva: 300 Historias de dichos y expresiones]. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 1, s. 142–144.

Článek
Zamora Sauma, Rocío. Performar el archivo. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 1, s. 41–50.

Článek
León Castro, Marcelo, Benito del Pozo, Paz, Salazar Estrada, Yovany. El realismo social e indigenista en el cuento ecuatoriano 1920–1950. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 1, s. 69–80.

Článek
Gómez-Pablos, Beatriz. [Álvarez de Miranda, Pedro. Más que palabras]. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 1, s. 139–141.

Článek
Gómez-Pablos, Beatriz. [Pérez Serrano, Mercedes. La enseñanza-aprendizaje del vocabulario en ELE desde los enfoques léxicos]. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 1, s. 145–148.

Článek
Stehlík, Petr. [Serrano-Dolader, David. Formación de palabras y enseñanza del español LE/L2]. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 1, s. 149–150.

Článek
Puerma Bonilla, Javier. Orden básico de constituyentes en construcciones transitivas sintácticas del español actual. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 1, s. 51–67.

Článek
Stehlík, Petr. Acerca del estatuto problemático de las construcciones apositivas del tipo palabra clave, fecha límite. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 2, s. 187–197.

Článek
Buzek, Ivo. [Ranson, Diana L.; Lubbers Quesada, Margaret. The History of Spanish: a student's introduction]. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 2, s. 220–224.

Článek
Krinková, Zuzana. [Pons Rodríguez, Lola. Una lengua muy larga: cien historias curiosas sobre el español]. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 2, s. 217–219.

Článek
Estrada, Yovany Salazar, León Castro, Marcelo. La identidad personal del emigrante ecuatoriano representado en cuentos publicados entre 1981 y 2014. Études romanes de Brno. 2019, roč. 40, č. 2, s. 169–186.

Článek
Hamans, Camiel. Een woordsoort als brug. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 79–91.

Článek
Tereshko, Ekaterina. Het DNA van Nederland in het Russisch Studentenvertaalproject aan de Lomonosov Staatsuniversiteit te Moskou. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 69–77.

Článek
Czerwonka-Wajda, Zuzanna. Bruggen bouwen tussen auditie en articulatie? : perceptie van de Nederlandse [e] en [ɛ͜i] door Poolse moedertaalsprekers en de invloed ervan op de articulatorische reproductie. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 109–120.

Článek
Horáčková, Veronika. Het donkere licht en Kinderen van ons volk van Antoon Coolen in het Tsjechisch : vertaling of adaptatie?. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 23–33.

Článek
Waterlot, Muriel. Vertalen in het vreemdetalenonderwijs? Studenten aan het woord.... Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 45–56.

Článek
Bossaert, Benjamin, Štefková, Markéta, Kostelecká, Marta. Het Regionaal colloquium neerlandicum "Bruggen slaan" van Comenius, Vereniging voor neerlandistiek in Centraal-Europa : inleiding. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 5–6.

Článek
Royeaerd, Sofie. De verstaanbaarheid van "Standaardnederlandsen" voor vergevorderde NVT-studenten in Centraal-Europa. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 93–108.

Článek
Kostelecká, Marta. Samen op de laan van Europa – samen op weg naar een Tsjecho-Slowaakse vertaling. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 123–124.

Článek
Homola, Michal. Bruggen bouwen tussen talen en culturen : actuele toestand van het onderzoek van sociaal tolken in de wereld en in Slowakije. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2019, roč. 33, č. 2, s. 57–68.