Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 114
Článek
Stöhrová, Pavla, Rosenfeld Cohen, Marie.
Identifikace a interpretace materiálové, technologické a funkční podstaty muzejního sbírkového předmětu jako výchozí bod pro další muzejní činnost. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 39–46.
Článek
Muravska, Svitlana, Stasiuk, Ivan.
University heritage as an instrument for the development of the university brand. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 2–9.
Článek
Eremeeva, Anna.
Inkluze nevidomých a zrakově postižených návštěvníků do muzea. Zkušenosti muzeí Petrohradu. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 47–56.
Článek
Kudelová, Monika.
Konstruktivistické přístupy v německé muzejní edukaci na příkladu dvou tzv. Nových průmyslových muzeí. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 24–38.
Článek
Kačírek, Ľuboš, Tišliar, Pavol.
Slovenské múzejníctvo v medzivojnovom období, možnosti a východiská rozvoja. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 4–14.
Článek
Beneš, Luděk.
Podíl Svazu československých muzeí a Asociace muzeí a galerií ČR na přípravách obecné zákonné normy pro oblast muzejnictví. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 54–68.
Článek
Podušelová, Gabriela.
Slovenské múzejníctvo v procesoch legislatívnych zmien po roku 1989. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 47–53.
Článek
Šopák, Pavel.
Muzea v Československu (1918–1938) – teorie a praxe. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 15–20.
Článek
Merglová Pánková, Lenka.
Jan Koula a první historická a národopisná expozice Národního muzea. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 28–35.
Článek
Kirsch, Otakar, Tišliar, Pavol.
Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 2–3.
Článek
Beránek, Petr.
Muzea jako ideologický nástroj v Československu v letech 1945–1959 : případová studie znojemského a moravskobudějovického muzea. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 36–46.
Článek
Šebek, František.
Cesta českých muzejních institucí ke vzniku Svazu československých museí. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 1, s. 21–27.
Článek
Jagošová, Lucie.
Emotions in museum education. Potential for the development of a relationship to cultural and historical heritage. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 10–16.
Článek
Dolák, Jan.
Etické otázky v muzejní dokumentaci a prezentaci. Museologica Brunensia. 2020, roč. 9, č. 2, s. 17–23.
Článek
Šmejkalová, Martina, Chvál, Martin.
Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 127–154.
Článek
Machovcová, Kateřina, Beláňová, Andrea, Kostelecká, Yvona, McCabe, Marta.
Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 33–50.
Článek
Lorenzová, Jitka.
Motivace studentů a absolventů ke studiu oboru sociální pedagogika – mezi osobním rozvojem a službou?. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 79–105.
Článek
Khuri, Ziyad.
Syndrom vyhoření u arabských učitelek v Izraeli ve vztahu k vybraným organizačním proměnným. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 179–200.
Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia.
Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.
Článek
Majerčíková, Jana, Urbaniecová, Klára.
Prestiž učitelství v mateřské škole optikou subjektivní percepce učitelek. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 51–77.
Článek
Smetáčková, Irena, Francová, Veronika.
Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 9–32.