Název: Hledání skrytých kvalit: rozhovor s Fredem Korthagenem
Variantní název:
- In search of hidden qualities: an interview with Fred Korthagen
Zdrojový dokument: Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. [125]-135
Rozsah
[125]-135
-
ISSN1803-7437 (print)2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (DOI): https://doi.org/10.5817/SP2014-1-7
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/130004
Type: Článek
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Note
Rozhovor s profesorem Fredem Korthagenem proběhl v Brně 25. února 2014 u příležitosti série jeho přednášek na Ústavu pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Rozhovor vedli Zuzana Šalamounová a Roman Švaříček.
Reference
[1] Dilts, R. (1990). Changing belief systems with NLP. Cupertino: Meta Publications.
[2] Korthagen, F. A. J. (2004). In search of the essence of a good teacher: Towards a more holistic approach in teacher education. Teaching and Teacher Education, 20(1), 77–97. | DOI 10.1016/j.tate.2003.10.002
[3] Korthagen, F. A. J. (2011). Jak spojit praxi s teorií: didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido.
[4] Korthagen, F., & Vasalos, A. (2005). Levels in reflection: Core reflection as a means to enhance professional development. Teachers and Teaching: Theory and Practice, 11(1), 47–71.
[2] Korthagen, F. A. J. (2004). In search of the essence of a good teacher: Towards a more holistic approach in teacher education. Teaching and Teacher Education, 20(1), 77–97. | DOI 10.1016/j.tate.2003.10.002
[3] Korthagen, F. A. J. (2011). Jak spojit praxi s teorií: didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido.
[4] Korthagen, F., & Vasalos, A. (2005). Levels in reflection: Core reflection as a means to enhance professional development. Teachers and Teaching: Theory and Practice, 11(1), 47–71.