Název: Editorial
Zdrojový dokument: Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. [5]-8
Rozsah
[5]-8
-
ISSN1803-7437 (print)2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (DOI): https://doi.org/10.5817/SP2015-2-1
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/134068
Type: Editorial; Ediční poznámka
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Reference
[1] Elliott, J. (1991). Action research for educational change. Milton Keynes: Open University Press.
[2] Lewin, K. (1952). Field theory in social science: Selected theoretical papers by Kurt Lewin. London: Tavistock.
[3] Lortie, D. C. (1975). The Schoolteacher. Sociological Study. Chicago: University of Chicago Press.
[2] Lewin, K. (1952). Field theory in social science: Selected theoretical papers by Kurt Lewin. London: Tavistock.
[3] Lortie, D. C. (1975). The Schoolteacher. Sociological Study. Chicago: University of Chicago Press.