Název: Akční výzkum je věcí profesní odvahy: rozhovor s Kate Wall
Variantní název:
- Action research is a matter of professional courage: an interview with Kate Wall
Zdrojový dokument: Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. [127]-133
Rozsah
[127]-133
-
ISSN1803-7437 (print)2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (DOI): https://doi.org/10.5817/SP2015-2-7
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/134074
Type: Článek
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Note
Rozhovor s profesorkou Kate Wall proběhl 13. října 2014 na Ústavu pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, při příležitosti její účasti na sympoziu věnovaném dialogickému vyučování. Rozhovor vedli Roman Švaříček a Klára Šeďová.
Reference
[1] Baumfield, V., Hall, E., & Wall, K. (2013). Action research in education. Learning through practitioner enquiry. London: SAGE.
[2] Goodbourn, R., Hartley, T., Higgins, S., & Wall, K. (2009). Learning to learn for life 3: Research and practical examples for secondary schools. London, New York: Continuum Publishing.
[3] Wall, K. (2012). "It wasn't too easy, which is good if you want to learn": An exploration of pupil participation and Learning to Learn. The Curriculum Journal, 23(3), 283–305. | DOI 10.1080/09585176.2012.703442
[2] Goodbourn, R., Hartley, T., Higgins, S., & Wall, K. (2009). Learning to learn for life 3: Research and practical examples for secondary schools. London, New York: Continuum Publishing.
[3] Wall, K. (2012). "It wasn't too easy, which is good if you want to learn": An exploration of pupil participation and Learning to Learn. The Curriculum Journal, 23(3), 283–305. | DOI 10.1080/09585176.2012.703442