Title: Musicologica Brunensia
Rok: 2017
Ročník: 52
Číslo: 2
Rok vydání
2017
ISSN
1212-0391 (print)
2336-436X (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/137640
Ústav FF MU
Obor
Obsah
Title | Document |
---|---|
Fukačův příspěvek k helfertovskému konceptu intelektualizace hudební výchovy | 5–9
Tesař, Stanislav |
Title | Document |
---|---|
Versuch über Fukač | 11–19
Štědroň, Miloš |
Title | Document |
---|---|
Diachronně synchronní kontinuum-diskontinuum jako východisko, metoda i cíl : Fukačovy hudební historiografie aneb definice není nikdy definitivní | 21–26
Bohadlo, Stanislav |
Title | Document |
---|---|
Fukačovy výzkumy v oblasti staré hudby jako inspirace pro dnešek | 27–41
Perutková, Jana |
Title | Document |
---|---|
Music lexicographer Jiří Fukač and the Brno School of Music Lexicography | 43–48
Macek, Petr |
Title | Document |
---|---|
… ten, kdo si je svou kulturní identitou jist, si může zahrávat i s pravidly kulturní hry... : metainspirace Jiřím Fukačem | 49–56
Pantůček, Viktor |
Title | Document |
---|---|
Mezinárodní hudebněvědné kolokvium v Brně v období 1966–1976 | 57–69
Čolović, Sofija |
Title | Document |
---|---|
August Wilhelm Ambros und Eduard Hanslick in Wien: das Schlusskapitel einer musikästhetischen Kontroverse | 71–83
Štědroňská, Markéta |
Title | Document |
---|---|
The possibilities of transcribing orchestral works subject to essentiality of their original orchestration | 85–93
Urniežius, Rytis |
Title | Document |
---|---|
Compositional technique and phenomenological categories of perception in the Passacaglia of Shostakovich's Symphony No. 8 | 95–108
Mohammad, Iyad Abdelhafeez |
Title | Document |
---|---|
Hudba a interpretace : k otázkám analýzy hudebního výkonu | 109–120
Spurný, Lubomír; Fančal, Petr |
Title | Document |
---|---|
The language of the assistant and the language of the creator : selected aspects of computer assisted composition | 121–139
Haas, Petr |
Title | Document |
---|---|
Profil nátrubkového nástroje z pohledu organologické systematiky založené na akustických vlastnostech | 141–156
Hruška, Viktor |
Title | Document |
---|---|
Repetition as a principle of mythological thinking and music of the twentieth century | 157–167
Kozel, David |
Title | Document |
---|---|
Utajená skladba Janáčkova politického vzdoru : ke genezi a recepci "slovanské rapsodie" Taras Bulba | 169–185
Zahrádka, Jiří |
Title | Document |
---|---|
Několik poznámek k problematice modelace apoteózních finálních struktur v mahlerovských a sibeliovských symfonických juveniliích | 187–199
Dichtl, Karel |
Title | Document |
---|---|
Repertoár staré hudby v pražském koncertním životě druhé poloviny 19. století. Vybrané koncertní produkce a jejich reflexe v dobovém tisku | 201–216
Šmídová Turchichová, Magdalena |
Title | Document |
---|---|
Antonio Bioni and his compositions preserved in Kroměříž archive | 217–242
Černá, Zuzana |
Title | Document |
---|---|
Johann Heinrich Schmelzer's serenata for the celebrations of Maria Antonia Habsburg's birthday | 243–251
Slouka, Petr |
Title | Document |
---|---|
Erhaltenen Musikinstrumente aus der Pfarrkirche Mariä Himmelfahrt in Kvasice im Hinblick auf museale Sammlungen in Wien und Brünn | 253–263
Lukeš, Miroslav |