Title: Studia paedagogica
Rok: 2019
Ročník: 24
Číslo: 3
Rok vydání
2019
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/141573
Ústav FF MU
Obor
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–6
Brücknerová, Karla |
Title | Document |
---|---|
Přestupy žáků na druhém stupni základní školy : srovnání dvou případů | [7]–45
Vyhnálek, Jan; Dvořák, Dominik |
|
Průběh školního roku na českých obecných menšinových školách v meziválečném Československu pohledem dějin každodennosti | [47]–76
Šimáně, Michal |
|
Nadaný žák je jako Jágr mezi hokejisty, aneb, Učitelova koncepce nadání v analýze metafor | [77]–92
Machů, Eva |
|
Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice : analýza a porovnání | [93]–109
Janoušková, Svatava; Žák, Vojtěch; Rusek, Martin |
|
Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně ZŠ : hybridizace a remixování | [111]–129
Sikorová, Zuzana; Václavík, Marek; Červenková, Iva |
Title | Document |
---|---|
Zpětná vazba na žákovské chyby ve výukové komunikaci s celou třídou | [131]–149
Majcík, Martin |