Pojetí, smysl a metodologické základy pedagogické diagnostiky

Název: Pojetí, smysl a metodologické základy pedagogické diagnostiky
Variantní název:
  • Понятие, смысль [i.e. смысл] и методологическая основа педагогической диагностики
    • Ponjatije, smysl' [i.e. smysl] i metodologičeskaja osnova pedagogičeskoj diagnostiki
  • Die Auffassung, die Bedeutung und die methodologischen Grundlagen der pädagogischen Diagnostik
    • Ponjatije, smysl' [i.e. smysl] i metodologičeskaja osnova pedagogičeskoj diagnostiki
Zdrojový dokument: Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1981, roč. 30, č. I16, s. [15]-45
Rozsah
[15]-45
Type: Článek
Jazyk
Licence: Neurčená licence
 

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.