Název: Pojetí, smysl a metodologické základy pedagogické diagnostiky
Variantní název:
- Понятие, смысль [i.e. смысл] и методологическая основа педагогической диагностики
- Ponjatije, smysl' [i.e. smysl] i metodologičeskaja osnova pedagogičeskoj diagnostiki
-
- Die Auffassung, die Bedeutung und die methodologischen Grundlagen der pädagogischen Diagnostik
- Ponjatije, smysl' [i.e. smysl] i metodologičeskaja osnova pedagogičeskoj diagnostiki
-
Zdrojový dokument: Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1981, roč. 30, č. I16, s. [15]-45
Rozsah
[15]-45
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/112525
Type: Článek
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.