Varianty jmen:
Vlčková, Jitka (preferováno)
Článek
Golec, Martin; Vlčková, Jitka; Zůbek, Antonín.
Bibliografický přehled archeologických prací SPFFBU E1-40 (1956-1995). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. M, Řada archeologická. 1996, roč. 45, č. M1, s. 111–139.
Článek
Vlčková, Jitka.
Deska se Zvěstováním P. Marii z Národní galerie v Praze. Opuscula historiae artium. 2009, roč. 53, č. F53, s. 3–22.
Článek
Vlčková, Jitka.
Immigrants' integration into the mainstream culture in Australia : (as reflected in personal advertisements). Brno studies in English. 2004, roč. 30, č. 1, s. 117–124.
Článek
Vlčková, Jitka.
Language and ideology : "nationalism" and racial coding in Australian personal advertisements. Brno studies in English. 1998, roč. 24, č. 1, s. 119–127.
Článek
Vlčková, Jitka.
Personal advertisements in a tabloid and a broadsheet. Brno studies in English. 2003, roč. 29, č. 1, s. 37–42.
Článek
Vlčková, Jitka.
Social identity and its reflection in communication : Jimmie Blacksmith in Thomas Keneally's novel The chant of Jimmie Blacksmith. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 67–76.
Článek
Vlčková, Jitka.
Social values, their linguistic coding and changes through time : Australian personal ads over the span of one hundred years. Brno studies in English. 2002, roč. 28, č. 1, s. 91–102.
Článek
Vlčková, Jitka.
Středověké kamnové kachle s náboženskými motivy : (pokus o aplikaci uměleckohistorických přístupů). Archaeologia historica. 2001, roč. 26, č. [1], s. 365–385.
Článek
Vlčková, Jitka.
Text typology of personal advertising : (attract. 35 yo. M, profess., with GSOH, WLTM sim.F 4 f/ship.Ldn.). Brno studies in English. 1996, roč. 22, č. 1, s. 89–96.