Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

case study

Lintner, Tomáš; Šeďová, Klára. Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching
Kalmárová, Kristýna; Černý, Michal; Mazáčová, Pavlína; Martonová, Monika. Možnosti využití digitalizovaného kulturního dědictví ve vzdělávání
Jindráček, Václav. Výuka poezie a inspirace Cullerovou Teorií lyriky
Sedláček, Martin. Řízení školy na vesnici : (případová studie)
Vyhnálek, Jan; Dvořák, Dominik. Přestupy žáků na druhém stupni základní školy : srovnání dvou případů
Navrátilová, Jana. Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci
Jarvoll, Agnieszka B.. "I'll have everything in diamonds!": students' experiences with minecraft at school
Švaříček, Roman. The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study
Subscribe to case study