Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 311
Článek
Prázová, Irena, Turková, Kateřina, Drobíková, Barbora.
Blended learning v českém vysokoškolském prostředí po pandemii Covid-19. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 3–34.
Článek
Kolínová, Pavlína.
Oblasti kvality knihovních služeb a nástroje pro jejich hodnocení : přehled literatury. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 68–107.
Článek
Zadražilová, Iva, Krčál, Martin, Juránková, Kristýna, Kašpárková, Veronika, Komůrková, Zuzana, Matušková, Jitka, Škop, Michal.
Výzkum uživatelských potřeb v Moravské zemské knihovně. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 108–128.
Článek
Černý, Pavel.
Elektronické knihy v Městské knihovně v Praze : povědomí, čtenářské preference a vnímaná hodnota služeb. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 129–154.
Článek
Jebavý, Filip.
Pomocný software na tvorbu obrazových datových sad v digitální knihovně s využitím strojového učení. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 2, s. 155–175.
Kniha
Stodola, Jiří.
Filosofie informace - metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy. 2015
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Úvod. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 11–12.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Ukázky materiálů v navržené koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 240–255.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam použité literatury. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 200–218.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam obrázků. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 221.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Obsahové vazby témat v koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 256–261.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Informační bezpečnost a digitální stopy. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 13–50.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Koncepce vzdělávání v informační bezpečnosti pro žáky základních škol. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 93–193.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Předmluva. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 9–10.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam zkratek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 219–220.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Použité výzkumné nástroje. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 224–239.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam tabulek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 222.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Závěr. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 194–197.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Seznam grafů. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 223.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Knihovny jako součást vzdělávacího systému ČR. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 51–92.
Článek
Lorenz, Michal, Hruška, Zdeněk, Novotná, Helena.
Paměťové praktiky : metadatový popis digitalizovaného zvukového kulturního dědictví. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 1, s. 2–47.
Článek
Získal, Bohuš, Cubr, Ladislav.
Využití analýzy procesů v NFA pro aktualizaci datového modelu a požadavků na správu metadat. ProInflow. 2023, roč. 15, č. 1, s. 48–65.
Kapitola
Šmajs, Josef.
Evoluce přirozená. In: Šmajs, Josef. Konflikt přirozené a kulturní evoluce.
1997, s. 6–10.