Skip to main content
English
Čeština
Domů
Kolekce
Časopisy
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
Všeobecné knižní edice
Specializované knižní edice
Knihy mimo edice
Prohlížení
Obory
Ústavy
Názvy
Autoři
Vyhledávání
O platformě
Základní informace
Dokumentace
Nápověda
Kontakt
Digitalia
case study
Lintner, Tomáš; Šeďová, Klára
.
Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching
Kalmárová, Kristýna; Černý, Michal; Mazáčová, Pavlína; Martonová, Monika
.
Možnosti využití digitalizovaného kulturního dědictví ve vzdělávání
Jindráček, Václav
.
Výuka poezie a inspirace Cullerovou Teorií lyriky
Sedláček, Martin
.
Řízení školy na vesnici : (případová studie)
Vyhnálek, Jan; Dvořák, Dominik
.
Přestupy žáků na druhém stupni základní školy : srovnání dvou případů
Navrátilová, Jana
.
Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci
Jarvoll, Agnieszka B.
.
"I'll have everything in diamonds!": students' experiences with minecraft at school
Švaříček, Roman
.
The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study
Subscribe to case study