Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 34
Článek
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena.
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 13–33.
Článek
Šejna, Erik.
Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 153–169.
Článek
Šalamounová, Zuzana.
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 35–66.
Článek
Cígler, Hynek, Ježek, Stanislav, Širůček, Jan, Lacinová, Lenka.
Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 93–124.
Článek
Švaříček, Roman.
Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 5–11.
Článek
Pivarč, Jakub.
Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 125–152.
Článek
Smith, Kari, Brücknerová, Karla.
Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 5–7.
Článek
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára.
Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 9–34.
Článek
Almeida, Marta Mateus de, Viana, Joana, Alves, Mariana Gaio.
Exploring teaching conceptions and practices : a qualitative study with higher education teachers in Portugal. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 35–53.
Článek
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus.
Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 55–75.
Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš.
A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.
Článek
Říčan, Jaroslav, Kroufek, Roman.
Factor structure of a self-report questionnaire determining the epistemic beliefs of primary school and kindergarten student teachers in the science domain. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 97–129.
Článek
Nekardová, Barbora.
The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.
Článek
Slavík, Jan, Dytrtová, Kateřina, Hník, Ondřej, Jakubcová, Lucie, Nohavová, Alena, Rodová, Veronika, Uhl Skřivanová, Věra.
Klíčová kompetence (nejen) pro umělecké obory v evropském kurikulu : analytické vysvětlení. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 9–32.
Článek
Filagová, Markéta.
Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 33–62.
Článek
Bula, Marek, Nehyba, Jan.
Charakteristika a efekt programů na podporu well-beingu ve vzdělávání adolescentů : přehledová studie. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 63–97.
Článek
Mlčáková, Renata, Maštalíř, Jaromír, Lukášová, Kateřina.
Hodnocení čtení písmen s využitím metody TETRECOM založené na technologii eye tracking u začínajících školáků v základní škole a v základní škole logopedické. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 99–126.
Článek
Voňková, Hana, Papajoanu, Ondřej, Boško, Martin.
Heterogenita ve způsobu odpovídání na dotazníkové položky u českých žáků v PISA 2012 : analýza dle kraje, typu a velikosti školy. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 127–159.
Článek
Smith Slámová, Radka.
Nesouzníme s "běžnou školou" : rodičovská volba základní školy v kontextu souladu rodinného a institucionálního habitu. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 161–193.
Článek
Nikolaros, Stratos.
Paul Kretschmers Expedition 1901 nach Lesbos und das dortige Netzwerk der Lehrenden am Beispiel des Gymnasiallehrers Michail Κ. Stefanidis. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 9–48.
Článek
Marazopoulos, Petros.
European unity, modern Greek identity and historicization of the Past : the 'Greek crisis' as perceived in contemporary literary texts. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 49–62.
Článek
Christodoulidou, Louiza.
To the rhythm of Kyriakos Charalambides' Dionysus: to the 'pulse of life'. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 63–79.
Článek
Bočková Loudová, Kateřina.
Řečtina v jazykových svazech: historiografické a metodologické poznámky. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 81–108.
Článek
Angelopoulos, Tasos.
Ο Καραγκιόζης πάει αντάρτης: ένα ανέκδοτο έργο της Έλλης Αλεξίου από το αρχείο του ΚΚΕ. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 109–120.