Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 35

Článek
Velázquez Marroni, Cintia. Beyond the "object-oriented vs. visitor/idea-oriented museum" divide: the value of objects for museum experiences. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 12–20.

Článek
Kirsch, Otakar, Jagošová, Lucie. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 4.

Článek
Meijer-van Mensch, Léontine. Peter The Museum Mensch: a personal museological reflection. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 62–64.

Článek
Dolák, Jan. [Davis, Ann; Smeds, Kerstin (Eds.). Visiting the visitors: an enquiry into the visitor business in museums]. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 68–70.

Článek
Díte, Tibor. [Dolák, Jan. Muzeum a prezentace]. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 71.

Článek
Jagošová, Lucie, Kirsch, Otakar. Models of professional employment of the graduates of Brno museology in cultural institutions. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 21–33.

Článek
Kirsch, Otakar. Lectures by foreing museologist at the Faculty of Arts, Masaryk University in 2016. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 75.

Článek
Biedermann, Bernadette, Mrázová, Lenka. Open round table of museology: international live discussion of students and experts on museology. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 55–61.

Článek
Crossley, Laura. Evaluation and consultation: tools for the inclusive museum. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 48–54.

Článek
Rutar, Václav. The hundredth anniversary of the birth of Josef Beneš, a prominent Czech museologist. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 65–67.

Článek
Raffler, Marlies. Against the "art of forgetting": memory - museum - history. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 5–14.

Článek
Uhlířová, Jana, Zmeková, Lenka. Volunteer in a New Zealand museum. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 86–89.

Článek
Kinoshita, Harumi. How does the circulation of works of art and exhibitions fuel acculturation?. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 36–45.

Článek
Jagošová, Lucie, Kirsch, Otakar. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 4.

Článek
Alexander, Mary. George Hein master teacher. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 90–91.

Článek
Palárik, Miroslav. Museums in the Slovak Republic (1939–1945) – origins, visions and reality. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 46–55.

Článek
Mastenitsa, Elena, Shlyakhtina, Lyudmila. The Museum's mission in contemporary social and cultural realities. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 26–35.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 5–8.

Článek
Hellemans, Lieveke, Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 111–129.

Článek
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 55–76.

Článek
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 9–29.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.