Název: Editorial
Zdrojový dokument: Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. [5]-8
Rozsah
[5]-8
-
ISSN1803-7437 (print)2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (DOI): https://doi.org/10.5817/SP2013-4-1
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/129765
Type: Editorial; Ediční poznámka
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Reference
[1] Alexander, R. J. (2008). Towards dialogic teaching: rethinking classroom talk. Osgoodby: Dialogos.
[2] Oxford, R. L. (1990). Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know. Boston: Heinle & Heinle.
[2] Oxford, R. L. (1990). Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know. Boston: Heinle & Heinle.