Skip to main content
English
Čeština
Domů
Kolekce
Časopisy
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
Všeobecné knižní edice
Specializované knižní edice
Knihy mimo edice
Prohlížení
Obory
Ústavy
Názvy
Autoři
Vyhledávání
O platformě
Základní informace
Dokumentace
Nápověda
Kontakt
Digitalia
learning
Santos, Sara
.
Complexidade da tarefa: síntese de estudos na variável "± poucos elementos" da Hipótese da Cognição
Černý, Michal
.
Několik poznámek k roli jazyka ve vědě
Forejtníková, Hana; Stránská, Zdenka
.
Interkulturní rozdíly ve stylech učení (styly učení romských a neromských žáků)
Schratz, Michael; Schwarz, Johanna F.; Westfall-Greiter, Tanja
.
Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina
.
Mezigenerační učení : učit se mezi sebou v rodině
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina
.
Čas a věk hraje roli : tři generace se učí v kurzech
Pihlgren, Ann
.
Rodičovské schůzky vedené žáky
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina
.
Učit se a stárnout aktivně: senioři v mobilních počítačových učebnách
Hriadel, Ondrej
.
Irelevantnosť Turingovho testu v súčasnom hlbokom učení
Subscribe to learning