Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

learning

Santos, Sara. Complexidade da tarefa: síntese de estudos na variável "± poucos elementos" da Hipótese da Cognição
Černý, Michal. Několik poznámek k roli jazyka ve vědě
Forejtníková, Hana; Stránská, Zdenka. Interkulturní rozdíly ve stylech učení (styly učení romských a neromských žáků)
Schratz, Michael; Schwarz, Johanna F.; Westfall-Greiter, Tanja. Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina. Mezigenerační učení : učit se mezi sebou v rodině
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina. Čas a věk hraje roli : tři generace se učí v kurzech
Pihlgren, Ann. Rodičovské schůzky vedené žáky
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina. Učit se a stárnout aktivně: senioři v mobilních počítačových učebnách
Hriadel, Ondrej. Irelevantnosť Turingovho testu v súčasnom hlbokom učení
Subscribe to learning