Skip to main content
English
Čeština
Domů
Kolekce
Časopisy
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
Všeobecné knižní edice
Specializované knižní edice
Knihy mimo edice
Prohlížení
Obory
Ústavy
Názvy
Autoři
Vyhledávání
O platformě
Základní informace
Dokumentace
Nápověda
Kontakt
Digitalia
curriculum
Mrázová, Lenka; Jagošová, Lucie
.
Obsahové proměny kurikula brněnské muzeologie v letech 1964–2014
Mrázová, Lenka
.
Remarks on the role of Z. Z. Stránský in conceptual development of the curriculum of Brno museology
Homolková, Veronika; Plevová, Irena
.
Jak na vzdělávání nadaných dětí v předmětu matematika?
Podhajský, František A.
.
Jan Mukařovský k středoškolské výuce češtiny
Janoušková, Svatava; Žák, Vojtěch; Rusek, Martin
.
Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice : analýza a porovnání
Ziebell, Natasha; Clarke, David
.
Curriculum alignment : performance types in the intended, enacted, and assessed curriculum in primary mathematics and science classrooms
Češková, Tereza
.
(Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: proč si navzájem nerozumíme?
Subscribe to curriculum