Displaying 1 - 25 of 63
Article
Henzlová, Lucie.
Duševní nemoc jako činitel ovlivňující rodinné soužití a životní cyklus rodiny : (biografie střetu s duševní nemocí). Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 189–202.
Article
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin.
Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 85–105.
Article
Makovská, Zuzana.
Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 203–206.
Article
Filagová, Markéta.
(Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 1, pp. 47–63.
Article
Landová, Hana, Civínová, Zdeňka.
Aktivity vysokoškolských knihoven v oblasti informačního vzdělávání: vývoj v letech 2006-2010 na veřejných vysokých školách v ČR. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 5–23.
Article
Dombrovská, Michaela.
Informační vzdělávání na vysokých školách v České republice: přehled, vývoj a další kroky. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 45–52.
Article
Zadražilová, Iva.
Media literacy: new agendas in communication. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 153–155.
Article
Markless, Sharon.
Nová koncepce informační gramotnosti pro digitální výukové prostředí ve vysokoškolském vzdělávání. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 131–152.
Article
Kratochvíl, Jiří.
Přehled informačně-vzdělávacích aktivit Knihovny univerzitního kampusu MU v roce 2010. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 164–169.
Article
Lorenz, Michal.
Kde nechala škola díru: m-learning aneb Vzdělání pro záškoláky. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 53–75.
Article
Stodola, Jiří.
Předmět informační vědy a informační vzdělávání. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 87–105.
Article
Sklenák, Vilém.
Informační gramotnost uživatelů vs. vyhledávací nástroje nové generace. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 24–44.
Article
Potáček, Jiří.
Informační vzdělávání pedagogů. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 156–163.
Article
Škyřík, Petr.
Řízení virtuálních týmů: manažerská a organizační perspektiva. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 170–186.
Article
Kovářová, Pavla.
Role bezpečnosti v rámci informační gramotnosti. ProInflow. 2010, vol. 2, iss. 2, pp. 106–130.
Article
Townsend, Tony.
Lokálnost a globálnost - nové požadavky na efektivitu a zdokonalování práce školy. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 9–26.
Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka.
Strategie Age managementu v České republice. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 193–194.
Article
Wohlgemuthová, Hana.
Bariéry a motivace ve vzdělávacích drahách lidí perzekvovaných totalitním režimem v letech 1948 až 1989. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 127–140.
Article
Walker, Allan, Kwan, Paula.
Ideální a reálná odpovědnost z pohledu zástupců ředitelů škol. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 105–125.
Article
Zukalová, Hana.
Dospělí na okraji informační společnosti : specifika překonávání digitální propasti. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 153–172.
Article
Předplatné časopisu Studia paedagogica na rok 2011. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 195.
Article
Straková, Jana.
Postoje české společnosti ke vzdělávání a jejich vývoj v čase. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 27–42.
Article
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman.
Zamlčené hodnocení : zpětná vazba ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Studia paedagogica. 2010, vol. 15, iss. 2, pp. 61–86.