Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 82

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 1.

Číslo
Pro-Fil, 2022, vol. 23, issue 1.

Článek
Porubjak, Matúš. Sókratovská pedagogika v Platónovom dialógu Menón. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 1, s. 1–15.

Článek
Suvák, Vladislav. Ideál kynika v Diónových Rečiach. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 1, s. 16–27.

Článek
Károly, Tomáš. O empirickej nevyhnutnosti – kategorické, dispozičné vlastnosti a zákony prírody. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 1, s. 28–42.

Článek
Šedo, Marcel. Umelecky býva človek : advenant ako herec vo filozofii Clauda Romana. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 1, s. 43–56.

Článek
Sadloň, Dominik. Filozofia informácie a problém jej chápania ako filozofie prima . Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 1, s. 57–74.

Článek
Horyna, Břetislav, Wieland, Christoph Martin. Pár zlatých zrnek Christopha Martina Wielanda : překlad s komentářem. Pro-Fil. 2022, roč. 23, č. 1, s. 75–83.

Číslo
Studia philosophica, 2022, vol. 69, issue 1.

Článek
Petrželka, Josef. Editorial. Studia philosophica. 2022, roč. 69, č. 1, s. 5.

Článek
Řehulková, Hana. Hegelianismus brněnských augustiniánů 19. století. Studia philosophica. 2022, roč. 69, č. 1, s. 7–21.

Článek
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 13–33.

Článek
Šejna, Erik. Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 153–169.

Článek
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 35–66.

Článek
Cígler, Hynek, Ježek, Stanislav, Širůček, Jan, Lacinová, Lenka. Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 93–124.

Článek
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 5–11.

Kapitola
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 64–103.

Kapitola
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 104–110.

Kapitola
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 111–117.

Kapitola
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 118–120.

Kapitola
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 121–132.

Kapitola
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 133.

Kapitola
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 134–135.

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 2.