Title: Studia paedagogica
Rok: 2015
Ročník: 20
Číslo: 2
Název čísla
Akce!
Rok vydání
2015
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/134065
Poznámka
- Editoři čísla: Klára Šeďová, Roman Švaříček
Ústav FF MU
Obor
Plný text nepřístupný | Feedback
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–8 Šeďová, Klára; Švaříček, Roman |
Title | Document |
---|---|
Od teorie k praxi: od plánování dialogického vyučování k jeho reflexi | [9]–31 Lehesvuori, Sami; Viiri, Jouni |
|
Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu | [33]–58 Šeďová, Klára; Sedláček, Martin |
|
Learning Study : rozvoj školy skrze kolegiální učení učitelů | [59]–79 Lundgren, Mats; Kihlstrand, Anne-Maj; Schantz Lundgren, Inger von |
|
Proměna vysokoškolské výuky: zkušenost s využitím kooperativních skupin | [81]–103 Kasíková, Hana |
|
Diverzita žáků: téma pro vedení školy | [105]–126 Hloušková, Lenka; Trnková, Kateřina; Lazarová, Bohumíra; Pol, Milan |
Title | Document |
---|---|
Akční výzkum je věcí profesní odvahy: rozhovor s Kate Wall | [127]–133 Wall, Kate; Švaříček, Roman; Šeďová, Klára |
Title | Document |
---|---|
Bloková výuka nadaných žáků | [135]–150 Majcík, Martin |
Title | Document |
---|---|
Reflektivní psaní: pro výzkum, pro výuku, pro rozvoj | [151]–156 Sucháček, Petr |