Skip to main content
English
Čeština
Domů
Kolekce
Časopisy
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
Všeobecné knižní edice
Specializované knižní edice
Knihy mimo edice
Prohlížení
Obory
Ústavy
Názvy
Autoři
Vyhledávání
O platformě
Základní informace
Dokumentace
Nápověda
Kontakt
Digitalia
opera
Libin, Kathryn L.
.
Love and virtue in the Lobkowitz house theatre : Ferdinando Paër's L'amor conjugale
Biba, Otto
.
Liebe und Tugend : Musik als eine moralische Institution
Dichtl, Karel
.
K některým aspektům ztvárnění unisona a jeho metamorfizacím ve vybrané operní literatuře 2. pol. 19. a 1. pol. 20. století
Kajzar, Martin
.
Český heldentenor Joseph Aloys Tichatscheck a jeho první spolupráce s Richardem Wagnerem
Cseres, Jozef
.
Hlas a gesto v operách Harryho Partcha a Johna Zorna
Zahrádka, Jiří
.
Osud, dílo v mnohém zlomové
Weiss, Jernej
.
Janáček's "Slovenian" pupil Emerik Beran and his forgotten opera Melusina
Pantůček, Viktor
.
"Nové, opravdu realistické opery" : činnost operního kolektivu brněnské odbočky Svazu československých skladatelů 1949–1954
Tyrrell, John
.
Why did Act 1 of From the House of the Dead end with the Skuratov theme?
Vejvodová, Veronika
.
An unsuccessful rehabilitation : performances of Dvořák's Armida in 1918–38
Pagination
Page 1
Next page
››
Pagination
Stránka
1
Stránka
2
Next page
Next ›
Poslední stránka
Last »
Subscribe to opera