Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 66

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 1.

Kapitola
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 118–120.

Kapitola
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 121–132.

Kapitola
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 133.

Kapitola
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 134–135.

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 2.

Článek
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 5–7.

Článek
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára. Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 9–34.

Článek
Almeida, Marta Mateus de, Viana, Joana, Alves, Mariana Gaio. Exploring teaching conceptions and practices : a qualitative study with higher education teachers in Portugal. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 35–53.

Článek
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus. Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 55–75.

Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.

Článek
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 4.

Číslo
Museologica Brunensia, 2022, vol. 11, issue 2.

Článek
Kirsch, Otakar, Jagošová, Lucie. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 2, s. 2–3.

Číslo
Museologica Brunensia, 2022, vol. 11, issue 1.

Článek
Rutar, Václav. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 1, s. 2–3.

Článek
Echarri, Fernando. The metamuseum as the future of the museum institution?. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 1, s. 4–9.

Článek
Sogbesan, Oluwatoyin Zainab. Museums in the era of decolonisation: the Nigerian perspective. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 1, s. 10–22.

Článek
Muravska, Svitlana. Transformation of the concept "museum" in the Ukrainian space. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 1, s. 23–31.

Článek
Walz, Markus. The ICOM museum definition: ICOM Germany between functionaries, members, and activists. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 1, s. 49–55.

Článek
Springinzeisz, Kata. Social inclusion in museum education : a literature review. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 2, s. 4–20.

Článek
Bollettin, Paride. Rethinking dialogues in museum spaces : an Amerindian ethnographic collection in Italy. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 2, s. 21–33.