Zobrazují se záznamy 1 - 13 z celkového počtu 13
Článek
Molinari, Luisa, Mameli, Consuelo.
Triadické interakce ve výukové komunikaci. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 7–19.
Článek
Ferdanová, Jitka.
Typologie výukových strategií podporující inkluzi ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 131–144.
Článek
Lojdová, Kateřina, Lukas, Josef.
Scénáře donucovací moci u studentů učitelství na praxi: studentka Alice. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 113–130.
Článek
Šeďová, Klára.
Školy ve víru změn a ve stojatých vodách stability. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 161–164.
Článek
Chrz, Vladimír, Nohavová, Alena, Slavík, Jan.
Psychologická gramotnost ze dvou poznávacích perspektiv: aktuální výzva pro výuku psychologie a její didaktiku. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 21–46.
Článek
Simonová, Jaroslava.
Postoje rodičů k volbě základní školy. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 69–88.
Článek
Sedláčková, Jana.
Typologie rodinných vypravěčů. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 145–159.
Článek
Zounek, Jiří, Knotová, Dana, Šimáně, Michal.
Výzkum soudobých dějin pedagogiky a školství: k metodologickým otázkám historicko-pedagogického výzkumu. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 89–112.
Článek
Koubek, Petr, Janík, Tomáš.
Výzkumy subjektivních teorií učitelů v kontextu profesního rozvoje: přehledová studie. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 47–67.