Title: Studia paedagogica
Rok: 2015
Ročník: 20
Číslo: 3
Rok vydání
2015
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/134267
Ústav FF MU
Obor
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–6
Brücknerová, Karla |
Title | Document |
---|---|
Triadické interakce ve výukové komunikaci | [7]–19
Molinari, Luisa; Mameli, Consuelo |
|
Psychologická gramotnost ze dvou poznávacích perspektiv: aktuální výzva pro výuku psychologie a její didaktiku | [21]–46
Chrz, Vladimír; Nohavová, Alena; Slavík, Jan |
|
Výzkumy subjektivních teorií učitelů v kontextu profesního rozvoje: přehledová studie | [47]–67
Koubek, Petr; Janík, Tomáš |
|
Postoje rodičů k volbě základní školy | [69]–88
Simonová, Jaroslava |
|
Výzkum soudobých dějin pedagogiky a školství: k metodologickým otázkám historicko-pedagogického výzkumu | [89]–112
Zounek, Jiří; Knotová, Dana; Šimáně, Michal |
|
Scénáře donucovací moci u studentů učitelství na praxi: studentka Alice | [113]–130
Lojdová, Kateřina; Lukas, Josef |
Title | Document |
---|---|
Typologie výukových strategií podporující inkluzi ve vzdělávání | [131]–144
Ferdanová, Jitka |
|
Typologie rodinných vypravěčů | [145]–159
Sedláčková, Jana |
Title | Document |
---|---|
Školy ve víru změn a ve stojatých vodách stability | [161]–164
Šeďová, Klára |