Title: Studia paedagogica
Year: 2015
Volume: 20
Issue: 2
Issue title
Akce!
Publication year
2015
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/134065
Note
- Editoři čísla: Klára Šeďová, Roman Švaříček
Department FF MU
Topic
Content
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–8
Šeďová, Klára; Švaříček, Roman |
Title | Document |
---|---|
Od teorie k praxi: od plánování dialogického vyučování k jeho reflexi | [9]–31
Lehesvuori, Sami; Viiri, Jouni |
|
Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu | [33]–58
Šeďová, Klára; Sedláček, Martin |
|
Learning Study : rozvoj školy skrze kolegiální učení učitelů | [59]–79
Lundgren, Mats; Kihlstrand, Anne-Maj; Schantz Lundgren, Inger von |
|
Proměna vysokoškolské výuky: zkušenost s využitím kooperativních skupin | [81]–103
Kasíková, Hana |
|
Diverzita žáků: téma pro vedení školy | [105]–126
Hloušková, Lenka; Trnková, Kateřina; Lazarová, Bohumíra; Pol, Milan |
Title | Document |
---|---|
Akční výzkum je věcí profesní odvahy: rozhovor s Kate Wall | [127]–133
Wall, Kate; Švaříček, Roman; Šeďová, Klára |
Title | Document |
---|---|
Bloková výuka nadaných žáků | [135]–150
Majcík, Martin |
Title | Document |
---|---|
Reflektivní psaní: pro výzkum, pro výuku, pro rozvoj | [151]–156
Sucháček, Petr |