Pol, Milan

Name variants:

Pol, Milan (preferred)
Content type
Displaying 1 - 25 of 65.

Article
Pol, Milan. 10. ročník ENIRDEM : konference - další přátelské, ale i odborné setkání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, vol. 52, iss. U9, pp. 200–201.

Chapter
Pol, Milan. Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 22–28.

Article
Hloušková, Lenka; Trnková, Kateřina; Lazarová, Bohumíra; Pol, Milan. Diverzita žáků: téma pro vedení školy. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 2, pp. 105–126.

Article
Řehořková, Marie; Pol, Milan. Docent Jan Sup sedmdesátníkem. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 187–188.

Article
Rabušicová, Milada; Rabušic, Ladislav; Pol, Milan. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2006, vol. 54, iss. U11, pp. 7–11.

Article
Pol, Milan; Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, vol. 53, iss. U10, pp. 9–11.

Article
Rabušicová, Milada; Pol, Milan. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1998-1999, vol. 47-48, iss. U3-4, pp. 5–6.

Article
Trnková, Kateřina; Pol, Milan; Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, vol. 56, iss. U13, pp. 9–12.

Article
Rabušicová, Milada; Pol, Milan. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2000-2001, vol. 49-50, iss. U5-6, pp. 5–6.

Article
Pol, Milan; Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, vol. 52, iss. U9, pp. 11–15.

Article
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2011, vol. 16, iss. 2, pp. 5–8.

Article
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2009, vol. 14, iss. 2, pp. 7–9.

Article
Vanlommel, Kristin; Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 4, pp. 5–8.

Article
Šeďová, Klára; Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 5–8.

Article
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 4, pp. 5–7.

Article
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 5–7.

Article
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, vol. 26, iss. 3, pp. 5–6.

Article
Pol, Milan. Editorial : Redakční dilemata a (ne)jistoty. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 1, pp. 5–6.

Article
Hlaďo, Petr; Pol, Milan. Editorial : stabilně i ve změnách. Studia paedagogica. 2023, vol. 28, iss. 1, pp. 5–7.

Article
Vanhoof, Jan; Pol, Milan. Editorial : Trust and control in shaping educational processes. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 2, pp. 5–8.

Article
Šeďová, Klára; Pol, Milan; Švaříček, Roman. Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 1, pp. 5–7.

Article
Sedláček, Martin; Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr. Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, vol. 18, iss. 4, pp. 75–92.

Article
Pol, Milan; Rabušicová, Milada; Novotný, Petr. Jak se na školách rodí úspěch v práci s granty. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, vol. 51, iss. U8, pp. 117–125.

Article
Pol, Milan. K otázkám řízení waldorfských škol. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1992, vol. 41, iss. I26, pp. 49–58.

Chapter
Pol, Milan. K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, pp. 126–141.