Title: Studia paedagogica
Rok: 2019
Ročník: 24
Číslo: 1
Rok vydání
2019
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/140885
Ústav FF MU
Obor
Plný text nepřístupný | Feedback
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–7 Šeďová, Klára |
Title | Document |
---|---|
Akademický inbreeding jako rakovina vysokého školství, nebo nezbytnost? : přehled zahraničních výzkumů a implikace pro českou vysokoškolskou politiku | [9]–31 Tůma, František; Knecht, Petr |
|
Netradiční vysokoškolští studenti : charakteristiky a potenciál odloženého studia | [33]–49 Brücknerová, Karla; Rabušicová, Milada |
|
Vliv školy na využívání soukromého doučování | [51]–78 Šťastný, Vít; Walterová, Eliška |
|
Postoje odborné a laické veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání v kontextu obecných postojů k vnější diferenciaci | [79]–106 Straková, Jana; Simonová, Jaroslava; Friedlaenderová, Hana |
|
Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody | [107]–133 Chytrý, Vlastimil; Říčan, Jaroslav; Živná, Dagmar |
|
Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky | [135]–155 Vlčková, Kateřina; Květoň, Petr; Ježek, Stanislav; Mareš, Jan; Lojdová, Kateřina |
Title | Document |
---|---|
Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci | [157]–186 Navrátilová, Jana |